2014. okt. 23.

H&M Misty Lilac- TESZT, NOTD

Sziasztok még Lengyelországban szereztem be ezt a gyönyörű pasztel lila lakkot. Ami azért furcsa, mert egyáltalán nem szoktak tetszeni a lila dolgok, de ez annyira gyönyörű, hogy nem hagyhattam ott (meg akciós is volt, így ez egy plusz ürügy).



A lakk a Misty Lilac nevet viseli, ami tökéletesen ráillik. Mindig más árnyalata van, hol rózsaszínesw, hol kékes, hol pedig szürkés, ennek köszönhetően lesz olyan misztikus a végeredmény.


A csomagolása kellően masszív, a kupakja jól zár. A külseje pedig egyezik az összes H&M-es lakkéval.


Az állaga kissé folyós, de így könnyebben tudok vele bánni. Az ecsete is nagyon szuper, egy hiba nélkül fel tudom kenni (nálam ez felér a csodával). Nagyon gyorsan szárad, a fedése átlagos.


A tartóssága nem kiemelkedő, nálam három napot bírt ki kopás nélkül (amúgy is le szoktam szedni három naponta, így nálam ez nem okozott problémát.


A fenti képeken nagyon jól látszik, hogy mennyire más két különböző fényben.



Összeségében én nagyon meg vagyok vele elégedve, mert egyáltalán nem számítottam, hogy ilyen jól fog működni. Bár a lilát a körmeimen még szoknom kell. :)

Ti próbáltatok már ki H&M-es körömlakkot? Melyik a kedvenc lakkmárkátok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése