2014. okt. 10.

Haul- Bath And Body Works, The Body Shop, H&M

Sziasztok, ahogy ígértem hogy hozom a szerzeményeimet, már itt is vannak. Voltam Bath and Body Works-ben, Duty Free Shop-ban és H&M-ben is. Teszteket hamarosan láthattok a termékekről.


Sminklemosó kendő: Rájöttem, hogy elfelejtettem sminklemosót vinni, így kénytelen voltam venni egyet és ez pont akciós volt ( 2 pln, kb. 160 Ft)

Körömlakk: Annyira szép színe van, hogy az valami hihetetlen. Pedig nem szeretem annyira a lila színt, se a pasztellt. 

Szemöldök fixáló zselé: Régóta vágytam már egy ilyenre és amikor megláttam kb. 160 Ft-ért nem hagyhattam ott.



The Body Shop Grapefruitos ajakbalzsam: Nem volt sok időm úgyhogy csak kikaptam egyet a tálból és grapefruit-os lett, egyépként imádom.

The Body Shop Teafás pórus összehúzó krém: Még alig két hete használom, de eddig nagyon tetszik.


Bath and Body Works parfüm Paris Amour: Az illata nagyon hasonlít az Essence Like a new love edt.-re, de ez egy kicsit talán citrusosabb. Imádom, mert az illata kellően erős, de még nem kirívó.



Melyik a kedvenc parfümötök? Van amelyiket próbáltátok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése