2014. aug. 22.

NYC Expert Last Lip Color- TESZT


 Sziasztok ma egy rúzs tesztel érkezem én nagyon szeretem ezt a terméket, mert az ajkaim színével szinte teljesen megegyezik.
 Nagyon nagy színválasztékban kapható, nekem a 411 Snowcone árnyalat van meg.
A csomagolása egyszerű, de nem gagyi hatású,  kupakja nem zár rendesen, ezért én maximum a táskám egy kis zsebébe raknám bele.Ami viszont nálam egy hatalmas piros pont, hogy le van ragasztva, ezért biztos lehetsz benne, hogy nem nyúltak bele. :)



 Az ajkakon nagyon könnyedén siklik, viszont ajakápoló mindenképpen kell alá, mert picit szárítja az ajkakat. A pigmentálása elég jó (jobb mint a képen), de mivel nekem teljesen megegyezik az ajkaimmal,ezért nekem ennél ez mellékes.


Összeségében nagyon megszerettem ezt a rúzst, de a csomagolása lehetne egy kicsit strapabíróbb, de ár/érték arányban nagyon jó.

Ti próbáltátok már ezeket a rúzsokat? Mi a kedvenc rúzsotok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése