2014. aug. 8.

NYC Almás ajakbalzsam- 354 Apple Blossom

Sziasztok ma egy nem olyan jó termékről olvashattok amit mostanában nagyon megszerettem, vagyis rossznak sem mondnám, de döntsétek el ti a véleményem alapján, hogy jó agy rossz termék-e, mindenesetre nem 100%-os az biztos.

Az NYC almás ajakápolójáról nagyon sok jót halottam és már csomószor szemeztem vele, de sosem találtam meg a megfelelő színt,de végül is az Apple Blossom-nál maradtam.





A csomagolása egyszerű és kicsit olcsó hatású, a kupakja jól záródik, de nekem a műanyag kicsit gagyi, mert lötyög. Az átlagnál nagyobb méretű, de ennek ellenére sincs benne túl sok termék.



Két színből áll az egyik egy világosabb vattacukorszín (nekem legalábbis), a másik pedig egy sötét bordós-rózsaszínes. Az ajkakon egy pici színe van, ami nekem pont megfelel a hétköznapokra.


A tartóssága átlagos, de az ajkakat színezi ami nekem egy plusz pont. Az illata tényleg almás bár az elején még ez kicsit zavart,de most már fel nem tűnik.


Az ára szerintem (ár/érték arányban) elég drága, mert kb. 900 Ft, de én akciósan vettem.

Összességében nem tartom kihagyhatatlan vételnek (ár, csomagolás,mennyiség, tartósság), de rossz ajakápolónak sem mondanám. Én inkább az Essence Kis Care Love lipp balmokat ajánlanám, de azokat nagyon. :)


Nektekmi a kedvenc ajakápolótok? Meg van nektek valamelyik árnyalat ebből a termékből?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése