2014. jan. 30.

Zsákmány/Part 1



Sziasztok most az összes olyan télen kapott/ vett cuccomat mutatom meg amit eddig még nem sikerült.
Vannak közte a bizonyítványomért és karácsonyra kapott cuccok is meg olyan is amit a kiárusításon vettem.


           

Balról jobbra haladva felsorolok mindent.

Lora körömlakk: Bizonyítványom ért kaptam. Gyönyörű tejcsoki színe van az illata olyan mint a kávénak. Megmondom őszintén erre nem számítottam. Elég régóta szeretnék egy ilyen színt úgyhogy pont jól jött.

Essence Color& Go: A kiárusítás miatt vettem az első a Grey to be here a második az Icy Princess a harmadikat pedig egy hete vettem szia ntén 350 Ft-ért ő az I'm the boss nevet viseli.

KIK-es körömlakk: A KIK-ből kaptam még karácsonyra őt nagyon sokat fogjátok látni még.

Essence Glamour to go paletták: A kiárusításon vettem. Az egik a Sun Club a másik Night Club nevet visel. Már volt alkalmam tesztelni őket csak még egy kicsit várni kell mert most más van készülőben.

Lora körömlakk: Ezt szintén a bizimért kaptam nagyon szép fehér színe van bár vele van egy kis probléma. Ennek is finom az illata.

Lora csillámló tus: Őt is a bizimért kaptam eddig csak kétszer próbáltam ki, úgyhogy elég béna vagyok a felvitelében viszont az állaga pont jó.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése