2014. jan. 21.

Január az akciók és a kifutó termékek hónapja.

Sziasztok bocsi hogy eltűntem, de nem felejtettem el írni, sőt már készülőben egy halom bejegyzés. :)
Januárban az összes üzlet tele van akciózásokkal és kiárusításokkal. Én csak párat szedtem össze.

MUA Cosmetics
A Makeup Academy is elkezdte a leárazásokat. Érdemes megnézni én is gondolkodom pár dolgon (pl. egyszínű körömlakk, púder vagy paletta)
Én nagyon szeretem a MUA termékeket, de szerintem nem egyedül én vagyok úgy vele, hogy bár itthon is lehetne kapni.

A MUA akciókat itt tudod megnézni.

 
 Kifutó termékek
A Catrice kiárul egy pár terméket hogy kihozhassa az új termékeket. A kifutó termékek nagy része körömlakk. Én nagyon várom már hogy végre vehessek valamit az új cuccokból.

A kifutó termékek itt láthatóak.

 essence
Az Essence is kifuttat pár terméket. van amit nem annyira és van amit nagyon sajnálok. De pozitívum, hogy Február 10-én jön az új szortiment. :)

Az Essence kifutó termékeit itt láthatjátok. 

Az Essence új termékeit itt láthatjátok. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése