2014. jan. 27.

Dream Places around the world

Sziasztok nemrég írtam az akciókról amit persze én sem hagyhattam ki. A következő bejegyzésben megmutatom hogy én miket vettem. 

Hitted volna, hogy léteznek világító gombák, hogy lehet piros a víz, hogy lehet "lyukas" a tenger???
Ettől tuti eláll a szavad. Én körülbelül egy hete láttam és hát nagyon meglepődtem. Szerintem mindenki így lesz vele. De nem is húzom az időt. 


Világító gombák Ázsiában
 

Az Óriások kútja Írországban

  

Vörös dagály az USA-ban

 

Tűzszivárvány az USA-ban

  

Penitentes az Andokban

 

A Közép- Amerikai Nagy Kék Lyuk

   


Ezeket csak egy kis érdekességnek szántam. Legközelebb ígérem beszámolok az akciós cuccokról is. Csak most eléggé elfáradtam.

Nektek melyik tetszik a legjobban? Hova utaznátok ezek közül a legszívesebben?






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése