2015. szept. 5.

Nyári kedvencek

Sziasztok ma a nyári kedvenceimet fogom megmutatni nektek, sajnos csak a sminkeket sikerült befotóznom így a bejegyzés végén leírom azokat kedvenceimet is, amelyek nincsenek rajta a képen. 



Maybelline Lash Sensational vízálló szempillaspirál: Írtam róla tesztet is (KATT), imádom amióta megvan csak ezt használom.

RdeL Young szemhéjtus: Nagyon könnyű vele precíz, vékon vonalat húzni, nagyon szép mattra szárad, nem kenődik, tarós, de könnyű lemosni. Teszt hamarosan.

Maybelline géles tus: Továbbra is nagyon szeretem tesztet is irtam róla (KATT)

Maybelline Babylips Electro Strike a Rose: Jelenleg ez a kedvenc ajakra való termékem, nagyon szép természetes hatása van.


Estée Lauder szemhéjpúder paletta: Továbbra is ez a kedvenc palettám. :)

Essence krémes szemhéjfesték: Ha valami különlegesre vágytam mindig ehhez nyúltam.

Essence 109 Off to miami: Szinte egész nyáron ezt használtam, még az Essence kiárusításon vettem.


És akkor most jöjjenek azok amik kimaradtak a képből:

Yves Rosher regeneráló balzsam: Nagyon puha lesz tőle a hajam, könyebben lehet fédülni és fényesebb is lesz tőle.

Garnier Citrus Detox sampon: Egész nyáron ezt használtam, nagyon bevált, ha elfogy biztosan újraveszem.

L'Oreal Elseve Total Repair 5 hajkrém: Nagyon könnyen kifésülhetővé teszi a hajam és szép fényt is ad neki, teszt ITT.


Nektek mik voltak a kedvenceitek?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése