2015. szept. 7.

Inspirations- Burgundy

Sziasztok ma ismét hét eleji inspirációs képeket hoztam aminek a témája nem más mint a burgundy. 
Hamarosan közeledik az ősz és idén különösen nagy divat lesz ez a szín, ami engem teljesen elvarázsolt. Már készülőben van egy ezzel a színnel kapcsolatos bejegyzés, iratkozz fel, ha nem akarsz róla lemaradni. :)

Ebben az outfitben sportolni is könyebb lenne :D



Ha lehetne egy ilyenem...


Egyszerű, de nagyszerű.


Kicsit ősziesebb outfit.


Letisztult, nőies.


Ismét behódolok a sportcipő mániámnak.


Be kell szereznem egy burgundy rúzst.


Valószínűleg szememre nem használnám ezt a színt, de másokon tetszik.

 

Nektek is annyira tetszik ez a szín mint nekem (nagyon-nagyon-nagyon a köbön)? :D

4 megjegyzés:

  1. Tudom, hogy idén ősszel a burgundy lesz az, ami mindent visz, de valamiért én nem tudok azonosulni ezzel a színnel. Csodásak és igazán inspirálóak ezek a képek, a Nike cipőt én magam is szívesen felvenném, a smink, a köröm, a rúzs, mind-mind csodálatosak, de ha lesz más választásom (márpedig biztosan lesz) én ebből a burgindy-őrületből ki fogok maradni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Senki nem kötelez/kötelezhet rá, hogy ezt kell mindenkinek hordania, hiszen attól leszel egyéniseg, ha azt hordod ami neked tetszik nem pedig azt amit mindenki más. :)

      Törlés
  2. Hogy én is mennyire imádom ezt színt:D tényleg sminkben, ruhában, körmön is tökéletesen mutat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen én is teljesen behódoltam ennek a színnek. :)

      Törlés