2015. júl. 4.

Ebay kívánság

Sziasztok ma ismét egy Ebay-es kívánságlistát állítottam nektek össze. Remélem tetszeni fog. :)

Smink tároló- kb. 1900 Ft

 

Már régóta szeretnék egy ilyet, hogy a kedvenc termékeim mindig kéznél legyenek. 

Neszeszer- kb. 600 Ft



Szeretnék egy jól kinéző, minőségi neszeszert utazáshoz, eddig ezt találtam.



Nagyon tetszik az ötlet, bár azt nem tudom, hogy meddig bírnám tartani a kezemben ezt a poharat. :)

Telefontok- kb. 550 Ft


Nagyon tetszik, hogy ilyen letisztult, nem giccses vagy csicsás, hanem egyszerű és az egyik kedvenc motivációs mondatom van rajta. :)



SZerintem az eddigi összes cuki dolog közül amit Ebay-en láttam ez a legötletesebb, mindenképp be kell szereznem. :)

Ti mit rendeltetek/szeretnétek rendelni Ebay-ről?

4 megjegyzés:

  1. Én megrendeltem azt a neszeszert és nem ajánlom. Nem olyan jó a minősége, mint amilyennek tűnik... nyikorog és zörög.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszüönöm hogy szóltál, inkább tovább keresek. :)

      Törlés
  2. Most nagyon oda vagyok az ebayes rendező,tároló dolgokra:)

    VálaszTörlés