2015. jún. 20.

Maybelline Lasting Drama géles szemhéjtus- TESZT

Sziasztok ma a Maybelline sokak által szeretett szemhéjtusáról fogok írni. Előre elárulom nekem is nagy kedvencem lett. :)


A bizonyítványomért kaptam a mamámtól egy kis pénzt amiből -nagyon hosszas gondolkodás után- megvettem őt is. A tus melléá még jár egy kétvégű ecset is amivel könnyen precíz vonalat lehet húzni, illetve az applikátorával el lehet satírozni azt (régen azt hiszem csak az ecsetes fele volt).

 

Az ecset nem a szokásos ferde végű, hanem egy lekerekített, szemhéjpúder ecsetre emlékeztető feje van. Nagyon könnyen lehet vele vastag és vékony vonalat húzni. Hihetetlen tartós és -bár nincs ráírva- vízálló is, így csak olajos szemfestéklemosóval lehet leszedni.



 Összeségében nagyon meg vagyok vele elégedve, és teljes mértékben megéri az árát (~2700 Ft). Ha lehetőségem nyílik majd rá a nyáron, akkor beszerzem barnában is (itthon csak feketében kapható). Sokkal könnyebb használni mint bármelyik másik tust, így kezdőknek is bátran tudom ajánlani.

Nektek melyik a kedvenc tusotok? Próbáltátok már ezt a terméket?

6 megjegyzés:

  1. Ezt be kell szereznem,gyönyörűen pigmentált és hogy még végülis vízálló is. Tényleg megérheti az árát:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképpen megéri, bátran tudom ajánlani :)

      Törlés
  2. Ezzel tanultam meg tusvonalat húzni, szerintem is az egyik legjobb, ráadásul nagyon sokáig elég. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, minnél többet használom, annál jobban szeretem. :)

      Törlés
  3. Ezzel én is sokáig szemeztem,de végül nem vettem meg sajnos. Viszont így a leírtak alapján jónak tűnik (: Az ecset fura,de ha lehet vele vékonyan húzni akkor király (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is furcs volt elsőre az ecset, de hajszálvékony vonalat lehet vele húzni. :)

      Törlés