2014. szept. 21.

I. Blogszülinap- Különleges bejegyzés Blog kezdete

Sziasztok ma egy különleges bejegyzéssel készülök nektek a blogszülinap alkalmából.
Amikor írtam a blogszülinapi bejegyzést éreztem, hogy nem lesz elég az amit írtam, de egyszerűen nem tudtam mit írjak, mert a blog kezdésének ötletét megírni még nem érzem, hogy itt lenne az ideje.
Mostanra már összeszedtem a gondolataimat és el kezdtem leírni őket. :)


Amikor elkezdtem ezt a blogot, akkor még semmi célom nem volt vele csak írtam, írtam és írtam (persze ezeket a bejegyzéseket szinte senki sem látta). Értelmetlenség volt, de valahol el kellett kezdeni. Aztán megjelentek az olvasóim (körülbelül itt tértem rá a beauty témára), nem voltak sokan, de el nem tudom mondani, hogy örültem annak amikor megláttam az első feliratkozót, sikongattam örömömben :).

Az első feliratkozó után hatalmas erőt kaptam, így újult erővel kezdtem neki a blogolásnak. Imádtam a bloggal foglalkozni (ahogy most is) új külsőt adtam a blognak és heti több bejegyzéssel készültem nektek.
Ahogy telt- múlt az idő egyre kevesebb időm lett a tanulás miatt. Utána jött a nyár és két nap alatt megírtam az összes bejegyzést ami hihetetlen érzés volt újra írni, írni és írni, de utána egész nyáron nem értem rá csak két- három alkalommal, sajnos.

Nagyon remélem, hogy lesz időm a jövőben többet foglalkozni a bloggal (sajnos a felvételi miatt nehéz lesz), de minden időt ki fogok használni.



Ha a jövőben kevesebbet is leszek aktív, de az biztos, hogy aktív leszek (csak kevesebbet), de  jelentkezni fogok.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése