2014. szept. 5.

Ebay kívánság

Sziasztok ma ismét Ebayes kívánságlistát állítok nektek össze. Remélem tetszeni fognak. :)


 

Ezek mindig jól jönnek a sulikezdéskor, ráadásul még nagyon cukik is. :)




Ezek a tollak annyira aranyosak és nagyon kedvező az áruk is.





Olyan szép és ennyi pénzért ez nem kérdés. :)



Szeretnék egy géles tust és pár száz forintot nagyon megér.





Még nem tudom milyen színben, de talán fehérben nagyon jól nézne ki a körmömön.




Ti mit szeretnétek rendelni Ebay-ről?


4 megjegyzés:

  1. a géles tus nekem meg van, megéri az olcsó árát és ahogy elnéztem nekem sokáig ki fog tartani. Bár az ecset nem sokat ér :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ecsetem van külön is, nekem csak a tus a lényeg :)

      Törlés
  2. Azok a Post It-ek nagyon cukik, már én is nézegettem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen szerintem is, de ma találtam még három csomagot itthon (nekem abból soha sem fogy el) :D

      Törlés