2014. júl. 18.

Nem mindennapi Zsákmány/Part 13

Sziasztok most, hogy elkezdődtek a leárazások, én is több dolgot vásároltam. Eredetileg nem akartam megmutatni, de aztán kedvet kaptam hozzá. A legtöbb dolgot az Árkádban vettem, de van amit a könyvhéten vagy amit kaptam.







A hiúság vására: Ezt a két könyvet (két kötetből áll) a suliban kaptam a bizimért.

Akkor szakítsunk: Ezt a könyvet a könyvhéten vettük (szintén a bizimért)

Lányok regénye 2.: Szintén könyvhetes szerzemény.

Balea mangós testpermet: Az elején nem tetszett az illata, de most már imádom és beszereztem a tusfürdőt is.:)



Tezenis póló: Akciózva voltak és már régen is tetszettek, meg akartam egy ilyen színű pólót.


Tezenis pizsama: Már van egy téli pizsamám és imádom, vagyis nem volt kérdés, hogy 2500 Ft-ért velem jön. 


Terranova ruha: Ez a ruha nekem nagyon tetszik, mert a mindennapokra is jó, de egy-két kiegészítővel . De egyik este az ablakot csuktam be (amit aznap festettek) és festékes lett. Mindennel próbáltam kiszedni, de nem sikerült, vettem textilfestéket, de azzal meg foltos lett, úgyhogy arra gondoltam, hogy befestettem.


H&M fehér csipkés ruha: Mivel a másik ruhából nem tudtam kiszedni a foltot, ezért kaptam egy másik fehér ruhát (3000 Ft-ért).



 Stradivarius szoknya: Ez a szoknya valami fenomenális, egyszerűen tökéletes, a fazonja, a mintája, a színe, minden :D.


Egybesort (Háda): Már volt két ilyenem régen és azt is imádtam, úgy ahogyan ezt.


Ipanema szandál: Nekem ez már a sokadik Ipanema papucsom/szandálom, mert nekem minden cipő feltöri a lábam kivéve ezeket. (ezek nem a legolcsóbb papucsok, de minden fillért megérnek ezt alátámasztom)


Ti mit vettetek mostanában? Szeretnétek divat témájú bejegyzéseket?

2 megjegyzés:

  1. Sok szép Ipanema cipő van, én is sokszor gondolkozom rajta, hogy kéne egy, de nekem nagyon sok szandál töri a lábam, többek között a gumisok, így nem merek kísérletezni vele, főleg mivel nem a legolcsóbb árkategória :S

    http://thebeautyandglamourblog.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is nagyon kényes a lábam, de szerintem, ha rászánod magad és veszel, akkor én első körben a strandpapucsokat ajánlanám, mert annak is nagyon jó a talpa és az még olcsóbb mint a szandál (érdemes várni vele az akciózásokig vagy Glamour/Joy napokig).

      Törlés