2014. júl. 25.

Catrice rúzs- 030 Rose 'N' Gun

Sziasztok a mai bejegyzés főszereplője a Marie Claire- hez kapott Catrice rúzs lesz. Próbáltam egy világosabb árnyalatot választani, nos nem tudom, hogy mennyire sikerült, de szerintem szép árnyalat.



A csomagolás egyszerű, letisztult és ujjlenyomatgyűjtő, a kupak nagyon jól zár simán bedomnám a táskámba. A csomagolás szerintem annyira szép, hogy a fürdőszoba szekrény polcára is tökéletesen mutat.

Nos amit a képen láttok rúzs az nem az ami nekem van (pedig ugyan azt fotóztam be) élőben sokkal világosabb és rózsaszínesebb.


A rúzs tartóssága átlagos, fedése és pigmentáltsága nagyon jó, állaga nagyon krémes és hihetetlen kellemes érzés az ajkakon, a ajkainkat egyáltalán nem szárítja.


Nagyon természetes hatást kelt a szájakon és egyáltalán nem olyan mint a képeken. Hétköznapokra tökéletes lesz.

Összeségében nagyon meg vagyok vele elégedve, remélem ki tudom használni rendesen.


Ti megvettétek már az új Marie Claire-t??? Ti is meg vagytok elégedve a Catrice rúzsokkal?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése