2014. jún. 12.

Havi kedvencek- Május

Sziasztok tudom, hogy kicsit (öhm...) elkéstem, de egyszerűen nem volt időm blogolni az év végi hajtás miatt (három tantárgyból is kétesre álltam, ebből kettőt már tudok). De ami késik nem múlik máris hozom a májusi kedvenceimet.



Seacret testápoló: Annyira finom az illata és olyan puha lesz tőle a bőröm, hogy itt a helye.

Seacret körömápoló olaj: Végre normális állapotban vannak valamitől a körmeim.

Seacret buffing block: Ezt is ugyan úgy szeretem mint a másikat.

Rózsás testpermet: Amit nagyon szeretek benne, hogy igazi rózsa illata van (lehet, hogy csinálok testpermetet itthon és ha szeretnétek írhatok róla bejegyzést).


Fa deo: Ez már a második flakon amit elhasználok olyan finom illata van.

Macaron lip balm: Továbbra is imádom és imádni fogom amíg el nem fogy.

Essence I love stage szemhéjalapozó: Őt korrektorként is imádtam és mivel hamarosan el fog fogyni ezért biztos, hogy újra fogom venni.

Essence All eyes on me szempillaspirál: Májusban csak alulra használtam, mert felülre a Lovely spirált kentem inkább.


Lovely False lashes spirál:  Ezt a spirált egy nyereményjátékon nyertem és azonnal beleszerettem.

Essence Stay with me szájfény: Ebben a hónapban különösen sokat használtam.

Estée Lauder paletta: A múltkor az egyik Essence palettám került be a kedvencek közé, de májusban inkább ezt használtam.

Catrice Camouflage korrektor: Tesztet nemrég írtam róla és a véleményem továbbra is változatlan.


Lovely csillámos púder: Amikor nem használtam alapozót, akkor csak ezt.

Catrice Celtica pirosító: Megint itt van és még lesz is.

Butterfly pirosító: Ezt a Catrice-szel egütt használtam és így sokkal szebb és tartósabb lett.

NYC körömlakk: Eddig egyszer sem tudtam kedvenc körömlakkot mutatni (mert nem akartam 10-et), de most egyértelműen a 320 Blue Sky- ra böktem.

Nektek mik voltak a kedvenc termékeitek? Szeretitek valamelyiket?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése