2014. jún. 20.

Drogériás kívánságlista!!!

Sziasztok ma megint egy drogériás kívánságlistát állítottam össze nektek, de ez most jóval nagyobb lesz mint az összes eddigi.

Maybelline


A Pink Gold árnyalat már nagyon régóta tetszik, de sosem tudtam rávenni magam hogy megvegyem.




Róla nagyon sok jót hallottam és amúgy is nagyon szeretnék egy szempillaspirált a márkától.

Essence 



Nem is tudom, hogy mióta vágyom már erre, de soha nem vitt rá a lélek, hogy megvegyem.


Az előző elfogyott és nagyon szeretnék egy újat.


Ebből is elfogyasztottam egyet és imádtam.


Ezekről a pirosítókról nagyon sok jót halottam.


A színes szempillák hihetetlenül jól néznek ki és szerintem vagy a pink vagy pedig a zöld állna jól (mert kék szemem van).


Catrice



Ezek a pirosítók olyan gyönyörűek.


Ezt az ecsetet már hónapok óta szeretném.


Az egyik barátnőm egyfolytában erről az ecsetről áradozik :D


Mivel nem tudok szép tusvonalat húzni és a profik szerint ezzel a legkönnyebb meghúzni a vonalat, ezért gondoltam ezt.


Szeretnék egy vízvonalra fogó szemceruzát, de eddig nem találtam.



Nektek mi van a kívánságlistátokon? Tudtok valamit ezekről a termékekről?




3 megjegyzés:

  1. Én az Essence blending ecsetére fáj már a szívem a szortimentfrissítés óta.De most a harmadik pult nyitásakor tuti beszerzem! :)

    VálaszTörlés
  2. Imádom azt a Color Tattoo-t :) Magában is szép, de alapnak is tökéletes! Glamour-napokon a legjobb vásár féláron, bár arra most még egy ideig várni kéne :)

    VálaszTörlés
  3. :) Lehet hogy ha akciós lesz valamelyik drogériában, akkor megveszem a Pink Goldot, nyárra nagyon jó lenne a tartóssága miatt.

    Nekem is fáj már rendesen rá a fogam, de ha eljutok a Corvinba (és lesz), akkor tuti megveszem. ;)

    VálaszTörlés