2015. aug. 17.

Maybelline Lash Sensational víízálló szempillaspirál- TESZT

Sziasztok ma egy vízálló szempillaspirált fogok tesztelni. Idén nyáron a Maybelline behozott hozzánk is egy pár olyan terméket amit külföldön már egy ideje kapni lehetett, ilyen például a baby lips ajakápoló amelyből hat változatot lehet kapni. Szintén most hozták be hozzánk a Lash Sensational spirál vízálló változatát. 

 

Biztos olvastatok a sima verzióról más blogokon, ami nekem nagyon megtetszett, de a Maybelinne honlapján láttam, hogy van belőle vízálló is. Úgyhogy vártam... és behozták hozzánk is. És megérte várni és nem megvenni a simát plusz más vízálló szempillaspirált.
A csomagolása ugyan olyan mint a nem vízálló változatnak csak kék a felirat. Sajnos már most elkezdett egy picit kopni, úgyhogy nem lesz valami tartós, pedig nagyon szép letisztult a felirat.  


 A feje ugyan olyan mint az eredetinek, ívelt, és az egyik oldalán hosszabbak a sörték mint a másikon. A festék állaga talán egy picit híg, de ez változni fog a használat során- gondolom. Nagyon szép hosszú és ívelt pillákat eredményez. És ami számomra a legfontosabb volt ennél a spirálnál, hogy tényleg vízálló. Fürödtem vele a Balatonban, majd hajat is mostam vele, és ezek után is teljesen ugyan úgy nézett ki mint előtte.
 Összeségében nagyon meg vagyok vele elégedve, szerintem megéri az árát, ami 2600 Ft körül mozog, de érdemes megvárni vele a Glamour napokat és az egyéb akciókat.

Ti próbáltátok már ezt a spirált? Melyik a kedvenc vízálló szempillaspirálotok?

2 megjegyzés:

  1. Én is régóta keresek már egy jó vízálló szempillaspirált, lehet majd ezt is kipróbálom:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Őt nagyon tudom ajánlani, bár lehet hogy érdemes megvárni vele a Glamour napokat vagy kiváltani egy Joker kupont a Dm-ben. :)

      Törlés